Resposta de JM Espinàs a la meva ressenya!


La Senyora Isabel Martí, editora del Sr Josep Maria Espinàs, em fa arribar aquestes paraules de l’autor en relació a la meva darrera entrada sobre el seu darrer llibre, Una vida articulada.

Moltíssimes gràcies pel seu comentari Senyor Espinàs !!

LLuís Bernadí

13 de setembre 2013

Resposta JM Espinàs

Anuncis

6 pensaments sobre “Resposta de JM Espinàs a la meva ressenya!

  1. Gemma Ventura

    Enhorabona! Has explorat la seva obra amb una precisio molt encertada i minuciosa. (Disclupa’m que t’escric des d’un teclat del nord on no hi ha accents, potser aquest vent tant fred se’ls ha endut!). Gracies pel comentari de l’entrevista que li vaig fer per la revista Llibres per llegir. Petons i endavant, et segueixo al twitter a partir d’ara.

  2. Joan Peco

    Quina il.lusió! Una passada els seus comentaris, eh? I’m proud of you, amic meu !!

    Enviat des del meu iPad

    El 13/09/2013, a les 17:10, lluisbernadi va escriure: > >

Els comentaris estan tancats.